a target="_blank" href="http://www.aticlix.com/?ref=mosa">
<-Text1->
هاست ویندوز" > تبادل لینک نت اسکریپ

آمار مطالب

کل مطالب : 134
کل نظرات : 56

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 125
بازدید سال : 483
بازدید کلی : 27259

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کرم شب تاب و آدرس www.kermshabtab.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 27259
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1


تماس با ما



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : 24 / 2
نظرات

مردنصفه شب در حالی که مست بوده میاد خونه ودستش می خوره به کوزه سفالی گرون قیمتی که

زنش خیلی دوسش داشته"میوفته زمین ومیشکنه مرد هم همونجا خوابش می بره......

زن اون رو می کشه کنار وهمه چیزو تمیز می کنه......

صبح که مرد از خواب بیدار میشه انتظار داشت

که زنش جر وبحث و شروع کنه واین کارو تا شب ادامه بده......

مرد در حالی که دعا می کرد این اتفاق نیوفته میره اشپزخونه تا یه چیزی بخوره......

که متوجه یه نامه روی در یخچال  میشه که زنش براش نوشته....

زن:عشق من صبحانه ی مورد علاقت روی میز امادست...

من صبح زود باید بیدار می شدم تا برم برای ناهار مورد علاقت خرید کنم...

زود بر می گردم پیشت عشق من.......

دوست دارم خیلی زیاد.....

مرد که خیلی تعجب کرده بود

میره پیش پسرش وازش می پرسه دیشب چه اتفاقی افتاده بود؟

پسرش می گه:دیشب وقتی مامان تو رو برد تو رخت وخواب که بخوابی وشروع کرد به لباس

 وکفشات رو در بیاره در حالی که خیلی مست بودی بهش گفتی....

هی خانووووووم تنهاااااااااام بزار"بهم دست نزن...

من اذدواج کردم.....



تعداد بازدید از این مطلب: 974
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدینا در تاریخ : 1393/3/4/7 - - گفته است :
سلام داداشی خیلی وبت عالیه هنوز از داستانای خوشملت برامون بنویسسسس
پاسخ:مرسی مهسا

/weblog/file/img/m.jpg
sasha در تاریخ : 1393/2/30/2 - - گفته است :
سلام سلام خسته نباشید ممنون از مطالب جالبت برات ارزو موفقعیت دارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








[url=http://www.hdclix.com/?ref=mosa]


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود